驼酱和汤

Behind Blue Eyes - The Who

叁无肆有:

SPN1018结尾

反复看了好几遍


歌词来自百度百科

Behind blue eyes 在忧郁的眼神背後

No one knows what it's like 没有人知道那是什麼感觉

To be the bad man 去当个坏人

To be the sad man 去当个悲哀的人

Behind blue eyes 在忧郁的眼神的背後

No one knows what it's like 没有人知道那是什麼感觉

To be hated 被讨厌

To be fated 被注定

To telling only lies 说出的只有谎言

But my dreams 但是我的梦

They aren't as empty as my conscience seems to be 它们不像我的良心一样那麼空洞

I have hours, only lonely 我有数小时,只是孤单

My love is vengeance 我的挚爱是复仇

That's never free 从来不受控制

No one knows what it's like 没有人知道那是什麼感觉

To feel these feelings 去感觉这些感觉

Like I do 像我做的

And I blame you 并且我指责你

No one bites back as hard 没有人可以和你一样报复手段

On their anger 那麼激烈

None of my pain and woe 我的痛和悲哀

Can show through 一点儿都没表现出来

When my fist clenches, crack it open 当我的拳头紧握,掰开它

Before I use it and lose my cool 在我挥出拳头与失去冷静以前

When I smile, tell me some bad news 当我微笑,说些坏消息给我听

Before I laugh and act like a fool 在我笑得像个蠢蛋以前

If I swallow anything evil 如果我吞了邪恶的东西

Put your finger down my throat 将你的手指插进我的喉咙

If I shiver, please give me a blanket 如果我颤抖,请给我条毯子

Keep me warm, let me wear your coat 让我穿你的外套,以保持温暖

No one knows what it's like 没有人知道那是什麼感觉

To be the bad man 去当个坏人

To be the sad man 去当个悲哀的人

Behind blue eyes 在忧郁的眼神的背後

评论

热度(22)